úterý 24. července 2012

Zahrádka II.

 
Po deštích jsem se dala do pletí zahrádky. Bylo to pro mě tentokrát moc příjemné. Mám totiž osázenou zahrádku tak, že se mísí dohromady vůně levandule, petrželky a kopru. Byla to vůně přímo omamná.  Jsem ráda, že jsem se rozhodla zasadit levanduli k úžitkové zahrádce.
Zdokumentovala jsem i své zavařování, třešňové kompoty, okurky a marmelády. 
Mějte príma dny, velké obejmutí všem.

5 komentářů:

  1. Tady nehrozí hladomor:-D Ty jsi, ale pilná včelka Mája:-)!

    OdpovědětVymazat
  2. No to je úrodička a ty šikovná selčička! :-)
    Hezký den ♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  3. Ajko, jsi sikulka sikovna. Az se zima zepta, tak muzes ukazat plny sklep. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky, a ten salátek... u nás na něm hodovali slimáci:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka