pondělí 16. července 2012

Na přání

Venku to vůbec nevypadá letně, ačkoli teplo bylo a sluníčko chvilkami svítilo. Už nesvítí, prší. 
Počasí mě nalákalo k šicímu stroji a k dodělání slíbeného restu. Snad se bude nové majitelce líbit...
Přeji krásné dny všem, mějte se prímově.

7 komentářů:

  1. Ajko, určitě bude.
    Krásná látka !!
    Měj se pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní kousek! Hlavně tobě zdravíčko♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ajko krásná kabelka,vypadá to jako modrotisk,moc se mi líbí,jsi šikulka ..Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, moc děkujeme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Terezce se moc líbí, nechce mi ji ani půjčit :-)
    měj se krásně
    pa

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ali, děkuji za laskavý komentík u mě na blogu:o))). Kabelku máš krásnou, jsi moc šikovná čmanilka. My jsme nakonec ze zoo přijeli dost pozdě. Holky navíc totálně uoundané usnuly po cestě zpátky v autě, tak jsme ještě s nimi seděli víc jak půl hodiny v autě na parkovišti, aby se prospaly. Pak samozřejmě řádily do 10h;-D. Volala jsem Ti, ale byla jsi nedostupná. Tak snad příště. Další cestu na sever budeme mít určitě zase na podzim. Užijte si fanfárové léto a budeme se těšit. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka