úterý 29. listopadu 2011

jedna na přání...

S těmito křídly jsem andělku dlouho nešila. Vlastně dlouhonožku jsem nešila déle, ale je stále krásná a já zjistila, že neumím fotit, protože, ačkoli nejsem samolibá, mé šití se mi líbí, ušla jsem kus cesty, za tři roky, co šiji, jsem se naučila mnohé jako samouk. Díky radám mé úžasné virtuální kamarádky Pavlínky jsem vychytala různé detaily. Za což jí moc a moc děkuji, Pavlínko, opravdu moc děkuji. Ještě se naučit fotit a bude to dobrý :)).
Pěkný zbytek týdne.


4 komentáře:

  1. Ajka, ja aj tak obdivujem túto piplavú prácu s anjelkami. Nedokázala by som sa pohrať s každým detailom ako ty. Moja netrpezlivosť by mi to nedovolila. Preto sa klaniam pred všetkými Tvojimi dielami.
    Objímam:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko ,Andělka je krásná,to pochopí každý kdo kdy seděl u stroje,nebo měl v ruce jehlu....to focení také záleží na PC a také kvalita fotáku no a pak to ostatní Daja

    OdpovědětVymazat
  3. andělka je moc krásná a ty jsi šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Také krásná! Nejradši bych je měla všechny já, hamižnice hamižná :-) Ale neboj, daruji je do dobrých rukou...i když opravdu s těžkým srdcem :-) Tak ať tě tvořivá nálada neopouští, slibuju, že další krásu nechám pro ostatní ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka