úterý 22. listopadu 2011

Čokoládová :))

Týden se mě pokouší bacil, nyní jsem mu podlehla. Mám ATB a ležím, čajíčkuji, ležím, odpočívám. Ještě ale než mě bacil bacil, tak jsem vytvořila andělku pro mou úžasnou kamarádku, kterou mám moc ráda a vážím si jí! Tak přikládám foto a svou omluvu, že chvíli tady nebudu, musím se vyležet, abych si mohla užít advent :)).
Krásné dny všem přeji.

12 komentářů:

  1. Alenko, andělka se ti moc povedla, určitě udělá kamarádce velkou radost. Přeji ti brzské uzdravení, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko,andělka je nádherná:-)Brzy se uzdrav:-)
    pohodove dny přeje vera

    OdpovědětVymazat
  3. milá Ajko,

    jako vždy tvoření z tvých tlapek velmi hezké....a přidávám zažehnuté světýlko k uzdravení ...:-* :-*
    pherenis

    OdpovědětVymazat
  4. ALENKO, ANDĚLKA SE TI MOC POVEDLA.
    JE KRÁSNÁ.
    UZDRAV SE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Ali, co to čtu? ATB?! Brzké uzdravení!!! ♥♥♥
    Posílám hodně síly. Moc objímám!
    evice

    OdpovědětVymazat
  6. Alenka, cokoladovy anjelicek je kraaasny :) prajem ti skore uzdravenie...paaa

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, přeji ti rychlé uzdravení a tleskám tvé andělce! Je přesně v mých barvách!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ajko!!!!!
    Andělka se moc povedla a určitě udělá velikánskou radost.Přeju ti hodně zdravíčka!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko to mě mrzí,že tě viroza nakonec úplně skolila.Brzy se uzdrav,budu na tebe moc myslet...Na advent se těším taky a andělka je opět nádherná jako vždy.Hodně zdravíčka posílím.Monis

    OdpovědětVymazat
  10. Alenko, jsme na tom podobně, přeji brzké uzdravení a pusu holčičkám :-*
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Je krásná! Přeji brzké uzdravení.
    Katka

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka