čtvrtek 14. dubna 2011



V poslední době zanedbávám blog, jjj, nemoci, nechodí po horách, ale po lidech. Tedy ono přísloví je o neštěstí, ale .... Sama už podruhé marodím, je mi tedy už dobře, ale domácí léčba opět selhala a musela jsem k lékaři. Snad bude už jen dobře, počasí by se mělo umoudřit a neskákat z tepla do chladu a naopak.
Dnes mám však vyjímečně úžasnou náladu a jsem dojata! Dojata z dárků, dárečků od mé hodné přítelkyně, kamarádky, selky Dannuš. Daninko, ze srdíčka děkuji, udělalo mi velkou radost tohle obří překvapení!!! :)) A díky mé druhé fantastické kamarádky Evičky mám jsem včera relaxovala a sledovala film: "Nějak se nám to komplikuje". Vřele doporučuji, báječná komedie :)).
V neposlední řadě ještě děkuji moc a moc MOKOPCE. Za nádhernou výhru. Zatím obrázek je nad poličkou s šicími potřebami, ale dočká se v létě svého místa. Děkuji i tobě Mokopko.

4 komentáře:

  1. Ajko vy tedy z těch chorob nevyjdete :-(...u nás zatím řádí jen rýma...pozdravuj bublinky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ajka, asi uz konecne svita na lepsie časi...a vy sa uzdravujete a prichadzaju darceky a vyhry :)..super papaaaaa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ajka, ja som tiež chorá, ešte ani neviem, čo mi vlastne je, 20. 4. idem na CT, k Tvojmu oceneniu, právom si ho zaslúžiš, ale nepodarilo sa mi vložiť Tvoju web adresu, a niektorých dievčat web adresy ani nemôžem nájsť, aby som im napísala, tak pokojne si ho prevezmi, ospravedlňujem sa za to
    prajem skoré uzdravenie, viem, čo to je byť chorá
    veľa síl a elánu
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám Ajko, že obrázek je v nádherné společnosti :o)) Děkuji a doufám,že jste už plní jarní síly a zdraví. Mokopa

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka