úterý 26. dubna 2011

Loutky

 
S příchodem sluníčka a teplejších dnů jsme častěji s dětmi venku. Také doháním nějaké resty doma a tak není divu, že internet a vůbec vše kolem něj je pro mě teď nedostupný. Ráda bych se však podělila o mou radost, z dalších opravených loutek do školičky. Ještě mě čekají dva čerti, vodník a myslím, že bude hotovo. Ještě musím ale těm předchozím opravit botky. Neměla jsem barvu, teď už mám tu správnou a tito dva fešáci mají krom opraných a opravených oblečení i nové botky :))). Přeji všem krásné dny.

1 komentář:

  1. Ajka, tieto bábky (po vašom loutky) si získali moje srdce a Ty môj obdiv. Vyzerajú úžasne a divadielko bude určite skvelé a zábavné:) Ďakujem za veľkonočný pozdrav a prajem Tebe a Tvojej rodinke zdravíčko a pohodu.
    Janka

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka