neděle 7. dubna 2019

Dlouho jsem nic nepublikovala,  nějak na virtuální svět nevybiva času. Nastoupila jsem do nové práce,  domácnost ,zahrádka a hlavně holčičky jsou mou každodenní náplní. Někdy toho na jednu ženskou je až příliš, ale občas něco vykutim.










10 komentářů:

  1. Krásný věněček! Moc krásný :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti děkuji, venečků bylo moc, není jen jeden, tři jsem dělala na objednávku, pak pro radost mamince, sobě a kamarádkám :)), takže je jich tolik. Krásné dny.

      Vymazat
  2. Bublinko, krásně tvoříš, věnečky se ti moc povedly!
    Přeji spoustu slunečných dnů a radosti, moc pozdravů posílám!
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evicko moc děkuji, posílám pozdravy do dáli .

      Vymazat
  3. Ahoj Ali. Super!!! Máš to nádherné! Jo a přeju Ti hodně štěstí v nové práci! :) Zuzu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko děkuji. No nová práce... někdy si povíme zlato. Opatruj se. Snad se letos brzy potkáme.

      Vymazat
  4. Ali, krásné věnečky jsi vytvořila a máš je hezky nazdobené. Letos jsem si umotala a nazdobila dva. :o) V pozadí vidím úžasné loukoťové kolo, je to tak? Ale je celé nové, kdo vyrábí?
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji moc, loukoťové kolo jsem koupila zde, je to kousek od nás z Havířova, jezdívám tudy k mamince do Vyšních Lhot, tak jsem si u paní nakoupila krom kola i košíky :))... stojí za to objednat, paní milá, vstřícná a dostala jsem i dárek navíc :). https://www.drevoaprouti.cz/catalog/loukotova-kola-a-kormidla
      Přeji krásné dny.

      Vymazat
  5. Moc pěkný věneček, nádhera :-)

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka