čtvrtek 21. února 2019

Na přání, už delší dobu ušitá andělka. 
 Abychom měly z čeho háčkovat a z petrolejové si upletu kabelku, jen nevím, kdy jí dokončím :(.
 Po hrníčku pokukuji již dlouho, pak jsem zjistila, že jej mají v jednom krámku u nás v Havířově a už byl doma. 
 Lišku jsem si usmyslela, že musím mít, jenže v obchůdku, odkud mám hrníček chtějí tři tisíce, je sice menší, než v tom obchůdku, ale mám z ní radost. Ušít si jí sama byl relax.


6 komentářů:

  1. Lištička je krásna ... vydarila sa ti ... nech robí radosť ... :) Andelka sa mi páči tiež ... Chystám sa tiež dáku si vyrobiť, zatiaľ som nenašla odvahu ... :) Snáď raz ... Ajka, prajem pekné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji, určitě jí ušijte, ať bude jakákoli, je jen Vaše, navíc s praxí člověk vychytá různé neduhy a jde to pak samo. Přeji mnoho zdaru a děkuji ještě jednou, krásné dny.Ajka

      Vymazat
  2. Ali, ta liška je parádní!!! Smekám, klaním se a koukám s pusou dokořán... :-)
    ZUZU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzánko, děkuji, a jdi ty brepto, tvé háčkování je boží, úžasné, mám tě moc ráda a jsem šťastná za to, že tě mám.

      Vymazat
  3. Ajko, ta lištička je kouzelná! 😍
    Fakt, neskutečná!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Peti, děkuji, nečekala jsem takový ohlas, už dlouho mi nikdo sem nenapsal a já si myslela, že mě už asi nikdo ani nesleduje, ještě jednou děkuji moc, krásné dny.

      Vymazat

Slovíčka od srdíčka