čtvrtek 21. září 2017

Nespočet....

 
 
 
Nejsem troškař, ale ani blázen. Občas se pro něco nadchnu a pak to takhle dopadne :). Začalo období, kdy se dá orvat hortenzie a zůstane krásná! Není to z mé zahrádky, ale z přírody, volně rostoucí. 
Zima se blíží, také Vánoce, tak už šiji zimní panenky, dokonce jsem se přinutila po dvaceti létech vzít jehlice do ruky a uplést svetřík, růžový, ostatní přírodní jsou díla mé internetové kamarádky Evušky, tímto moc moc děkuji. Bohužel neumím tak nádherně plést jako ona, po těch létech jsem vše zapomněla a tak jí asi budu muset znovu obtěžovat! Hold mi není vše dáno :(.
Mějte krásné dny, tady v Havířově už několikátý den prší a prší a je to únavné! 

4 komentáře:

  1. Ahoj Ali, máš moc krásné panenky! Jo a koukám, že máme stejný šicí stroj :-D . Tak ať Ti to hezky šije a měj se strašně moc hezky!!!! Zuzu

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem pyšnou majitelkou nádherného věnce! Přišel nečekaně, o to větší radost udělal! Děkuji ♥ Panenky "Zimněnky" se ti moc povedly, můžu jen tiše závidět "kouzelný šicí stroj" :-)
    Pěkné podzimní dny!
    evice

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! Tie venčeky z hortenzie sú krásne! Vedela by si mi povedať, ako dlho ostatnú takto farebné, keď visia vonku? Nezhnednú zakrátko? (vnútri viem že vydržia krásne, ale vonku vplyvom vlhkosti a slnka asi strácajú farbu, však?)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc, ano, bohužel na sluníčku ten věneček vybledl, ačkoli květy zůstaly ve stejném tvaru, barva je fuč! Já si umotala nový, tak vyměním :).

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka