pátek 30. června 2017

Změna

Moje Verunka je už slečna a tak si přála přetřít komodu. Myslím, že se změna povedla, trošku jsem se potrápila, neboť jsem jí natírala v tom obřím větru, co dnes fouká a navíc na balkoně,abychom komodu netahaly samy dvě přes celý dům až na zahrádku. Povedlo se, Verunka je spokojená a jásá, já také. :)
Krásné dny všem.


6 komentářů:

  1. Ajko, přestože dřevo miluji,takto bílá je nádherná !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, děkuji moc, také si myslím, že prokoukla :)... Krásné dny.

      Vymazat
  2. Ahoj Ali, krása, fakt! Té komodě bílá vyloženě sedne! Mějte hezké dny! ZUZU

    OdpovědětVymazat
  3. Ajko tak jsi vyměnila jehlu za štětku a povedlo se Přeji klidné léto. Uška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ušáčku, Janičko ahoj, to víš, někdy je zapotřebí použít i jiný um než jen jehlu :))... Teď buduji kolem bazénu okruží, tak mě to také baví, jen mě překazil déšť práci a tak stojím. Určitě zase dodám fotodokumentaci :)... Krásné dny.

      Vymazat

Slovíčka od srdíčka