pátek 30. června 2017

Změna

Moje Verunka je už slečna a tak si přála přetřít komodu. Myslím, že se změna povedla, trošku jsem se potrápila, neboť jsem jí natírala v tom obřím větru, co dnes fouká a navíc na balkoně,abychom komodu netahaly samy dvě přes celý dům až na zahrádku. Povedlo se, Verunka je spokojená a jásá, já také. :)
Krásné dny všem.


6 komentářů:

  1. Ajko, přestože dřevo miluji,takto bílá je nádherná !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, děkuji moc, také si myslím, že prokoukla :)... Krásné dny.

      Vymazat
  2. Ahoj Ali, krása, fakt! Té komodě bílá vyloženě sedne! Mějte hezké dny! ZUZU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, děkuji, také přeji krásné dny.

      Vymazat
  3. Ajko tak jsi vyměnila jehlu za štětku a povedlo se Přeji klidné léto. Uška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ušáčku, Janičko ahoj, to víš, někdy je zapotřebí použít i jiný um než jen jehlu :))... Teď buduji kolem bazénu okruží, tak mě to také baví, jen mě překazil déšť práci a tak stojím. Určitě zase dodám fotodokumentaci :)... Krásné dny.

      Vymazat

Slovíčka od srdíčka