neděle 9. dubna 2017

Čertovo kvítko

.. to mě tak napadlo, když jsem panenku dokončovala. Přišla ke mě kamarádka, moje nejmilejší, nejlepší a povídá: Ali, zdál se mi sen, žes mi ušila dvě andělky, jedna jako anděl, druhá čertice. Inu, co bych pro tebe moje milá neudělala. Do večera jsem tvořila, čekala, až zachnou růžky ze samotvrdky a do úplné tmy jsem tvořila. Mám jí hotovou, ještě dodělat toho andílka a půjdou... holky zlatý.
Všem přeji krásné dny, nás čekají náročné víkendy, soutěže naší mladší dcerky v tančení, dnešní máme za sebou a já migrény u hlasité hudby :), ale co pro ty naše miláčky neobětujeme.

2 komentáře:

  1. Ahoj Ali, čerticu máš vskutku nádhernou! Má i ocásek? Přeju Ti hezký a prosluněný týden. Zuzu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, ahoj, děkuji moc, ty brďo, na ocásek jsem nepomyslela, ale musím se domluvit s Ivet, zda jí vůbec bude chtít s ocáskem :))haa... Krásné dny.

      Vymazat

Slovíčka od srdíčka