sobota 12. dubna 2014

 
 
 
Příroda tvoří, tvořím i já, ačkoli na mě dolehla nějaká jarní únava či krize :(((....

7 komentářů:

  1. Máš krásně opečovávanou zahrádku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Magdi, snad se i na podzim bude dařit a úroda bude dobrá.

      Vymazat
  2. Krásne je vaše spoločné tvorenie :)
    Moja rada, viac času na slniečku, nasať energiu, vitamín D a opäť bude dobre :) Pozdravujem a posielam kúsok energie od nás:) Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábinko, kde to sluníčko je? Tady na Severní Moravě pršelo tři dny, den bylo jakžtakž pod mrakem a déšť je tady zase :((... Ale mám své holky a snad mě z toho všeho dostanou, nebo do polepšovny? Hiii

      Vymazat
    2. Ajka, aj také dni musia prísť, aby sme sa potom dokázali tešiť z tých lepších... :)
      Neboj, ani u nás to nie je ideálne, posledných pár dní neviem či je väčší vietor alebo dážď a popri tom sa všetci okolo mňa prestriedavajú vo virózach, takže ja idem stále na plné obrátky, keďže mama (a samozrejme manželka:) sa musia o svojich postarať...:) Posielam ti svoje obľúbené motto: Bude lepšie! :) Pá Gabi

      Vymazat
  3. Ajka, ale u Ciebie pięknie, zielono i wiosennie :)))
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tobě to krásně kvete .... a ty zápichy se mi líbí!
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka