sobota 16. listopadu 2013

Moje nová andělka, také nová image :))... Mám tůze šikovnou kadeřnici :))
Všem krásné dny, hezký víkend. Moc děkuji za vaše návštěvy a komentíky.

16 komentářů:

  1. Ajka...anjelka je peknucka...tak ako ty...pozdravujem kadernicku...je moc sikovna :), paa aj tebe krasne dni, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů.... jsi šikulka Ali, na andělky jsem ještě nenašla odvahu:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, zkus to, ty si šikovná švadlenka, líbí se mi tvé návody, tak šup šup do toho...

      Vymazat
  3. Anjelka je krásna...a nový účes tiež ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ajko, andělka je parádní. Paní kadeřnice je šikovná, moc Ti to sluší, jsi kočka.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi kočka a ke všemu ještě šikovná ♥♥♥ A příště úsměv, prosím! :-)
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, však víš, někdy člověku do skoku bať do smíchu nejní :(((... ale děkuji moc za vše... ty víš...

      Vymazat
  6. Ahoj Alenko, uces ti moc,moc slusi a Andelka je take super! Zdravim, M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ajko!
    Paní kadeřnice je opravdu tuze šikovná.
    Účes ti moc sluší a s úsměvem by to bylo ještě lepší.
    No a andělka je moc povedená.Líbí se mi její kalhoty.
    Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím kadeřnici vyřídit, jak moc šikovná je :)) a tobě Blani děkuji.

      Vymazat
  8. Čauky, vidím fotku a v první moment přemýšlím zda to je mamka nebo dcerka:-) Fakt dobrý účes. Uška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uši,ty jsi lichotnice, děkujiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

      Vymazat

Slovíčka od srdíčka