pátek 26. dubna 2013

Návod???

Moc vás všechny tvořilky zdravím, neviděly jste někde návod na tuhle loďku? 
Kdyby ano, prosím o zprávičku na mail, děkuji moc. 
Přeji překrásný víkend plný sluníčka. 

6 komentářů:

  1. Ajko s návodem neporadím:-)ale přeji krásný víkend.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji moc, nevadí, jsem ráda za tvé slůvka a moc tě zdravím a krásný zbytek víkendu i tobě :)).

      Vymazat
  2. Ajuško ,o mě je známo,že jsem kutilka,já bych se s tím moc nepárala.Vystřihla bych z tvrdého kartonu kostru ze 2 části,polepila textilem na dno bych dala rozpěrku a stěžeň to už je brnkačka ,plachty dělám také nalepené na karton a prohnu.Budu jí také dělat jen později a chci jí modrou.Kdysi jsem jí měla, myslím bílou ale na dřevě.Ta tvá je moc krásná ,ale orginální návod jsem neviděla.Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájinko, děkuji moc za návod, zkusím se s tím nějak poprat uvidíme, určitě bude lodička modrá, námořnická :)) a ještě nějaké ty dekorace :)), ať to hezky ladí.
      Přeji krásné dny. Ajka

      Vymazat
  3. Ahoj Ajko, co tohle? Je tam pdfko a šlo by to určitě i z látky ;o)
    http://craftuts.com/paper-mache-boat-pattern

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, děkuji moc za tip, už mám staženo a chystám se :)))... Krásné dny... A.

      Vymazat

Slovíčka od srdíčka