pátek 19. října 2012

Medovník


Pracný, jsem se zapotila, ale výsledek, mňam... Doporučuji, ale opravdu to chce trpělivost :)). Mně nervy tekly, ale odměnou jsou mi spojené tváře a bříška :))).
Přeji krásný víkend.
A recept je odtud: http://www.toprecepty.cz/recept/22668-medovnik-original

5 komentářů:

  1. Alenko,vypadá úžasně,ale na ten si teda netroufám.Věřím,že chutná báječně.Krásný víkend přeju.♥♥♥ Monis

    OdpovědětVymazat
  2. Alí, vypadá pěkně, taky ho můžu, mňam.
    Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuji moc, je to výborný zákusek, ale kalorická bomba a hubalep :))). Mějte se príma. a vyzkoušejte.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji medovník jen se mi do něj nechce,ale už ho také musím zkusit:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ali, medovník jsem chtěla zase po pár letech upéct před vánoci. Tys mě ale tak navnadila, že ho možná spáchám dřív... Vypadá báječně!

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka