čtvrtek 5. dubna 2012

Jarní pohlednice

U Renči http://lezarts-renata.blogspot.com/ na jejím blogu jsem se přihlásila do další výměnné akce. A to vytvořit vlastní pohlednici, jedno jakou technikou. Mně dnes přišla pohlednice od Dáji http://daja-duha.blogspot.com/. Dáji, moc moc děkuji, je překrásná a jsi skoro moje sousedka, přes tvé městečko jezdívám k mamce do Vyšních Lhot. :)). Krásné Velikonoce.

6 komentářů:

  1. Jéééj, tie sú krásne.
    Krásne sviatky.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je opravdu nááádhera!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  4. Ajuško tak to je paráda,já snad znám Tvoji maminku!!!!Tak požehnané Velikonoční svátky Vám všem !!!(jsem ráda,že se Ti pohled líbí,tak pa )Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Alenko, děkuji za laskavý komentík. Ta kytička, na kterou jsi se ptala, je pomněnka lesní. Koupila jsem ji u nás ve Vyškově v květinářství, takže by měla jít běžně koupit. Je moc krásná, taková něžná. Ali ta pohlednice, kterou jsi obržela, je překrásná. To se máš;-D. Páčko a veselé lentilkové Velikonoce přeji. Míša

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, máš pravdu, je nádherná!
    Přeji krásné Velikonoce všem u vás!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka