neděle 5. února 2012

Jen moje...

Znáte někdy tu situaci...máte rozpracováno plno věcí, odkládáte a odkládáte. Já pořád odkládala ušití své kabelky. Nu což, dnes jsem vstala v šest ráno a pustila se do ní. Skončila jsem v šest večer. Neříkám, nešila jsem nonstop, ale většinu dne jsem strávila u stroje, či žehlením a přípravou a stříháním a vymýšlením... Nakonec jsem vyhodila i pojistky, protože jsem nějak neodborně vytáhla ze zásuvky pomocnici žehličku :((. Zde je výsledek, mám velkou radost a mé velké díky patří úžasné Moničce Ostrovance, která mi látku kdysi dávno jen tak poslala. Moni, moc a moc děkuji, díky tobě můžu být originální...
Těším se, že znovu usednu ke stoji a mým oblíbeným hračkám. 
Přeji krásný nedělní večer, děkuji za milé komentáře.

5 komentářů:

  1. Ajko, ta je nádherná...jsi neuvěřitelně šikovná...
    Přeji hezký večer...Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, je krásná, moc se ti povedla.. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Alenko, taska se ti moc povedla, jsi uzasna, krasne jsi latku vyuzila a zkombinovala a take nova slepicka je nadherna! Preji krasny tyden a zdravim....

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, kabelka je opravdu báječná. Zrovna si prohlížím Mariny a vybírám, kterou si ušiju. Už jsem se koukala po netu i na látky, ale všude je takový výběr, že nevím, jakou si vybrat.

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, podařilo se Ti ušít opravdu originální a nepřehlednutelnou kabelku. Tu radost z toho, jen moje, znám, taky se mi to zadaří jen občas. Přeji krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka