pátek 28. října 2011

Andělky

 
...na přání a jedna je jen máááá. Znáte to pořekadlo: Kovářova kobyla chodí bosa?? No, to jsem byla doposud i já, ale už jí mám. Ušila jsem si do kuchyně jednu svou kanafasovou andělku. Dvě jsou na objednávku. Pokud budete mít zájem o cokoli ušitého ode mě, ráda vytvořím. Kontaktovat mě můžete na mém mailu, který mám na stránkách uvedený. Přeji krásné podzimní dny, děkuji za vaše návštěvy a milé komentáře, které mě moc těší :)).

8 komentářů:

  1. Ahoj Ajka, prekrasne siticko! :) anjelickovia su neskutocne krasny ako kazde tvoje trpezlive sitie...:), Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou překrásné! Takové ňuňací. Krásný víkend. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. wonderful and soo pretty; I like soo much for Christmas!!
    Giulia

    OdpovědětVymazat
  4. Ajka, páčia sami všetky Tvoje výrobky, sú to práce vytvorené srdcom a to je najdôležitejšie. A že "kovářova kobyla chodí bosa", s tým máme skúsenosti azda všetky:) Som rada, že si si našla čas ušiť krásnu anjelku aj pre seba.
    Ďakujem za návštevu na mojom blogu.
    Janka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Alenko,
    krásné tvoření!!! jsi šikulka!!
    Hezké dny :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. AHOJKY AJKO!!!!
    Jsou moc hezké-všechny!!!!
    Přeju ti příjemně strávenou neděli!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné andělky:-)Přeji krásnou neděli:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Ajko,moc děkuji za návštěvu a milá slůvka u mě na blogu.Krásné šití!!!S pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka