čtvrtek 10. února 2011

Šití

Pár drobností jsem došila, huráá. Kočičku jsem šila již před rokem a více, no jo, chuděrka, ležela nedošitá, dlouho nevyplněná, pak už vyplněná, nesešitá :)). Je skoro hotová, jen nevím, zda ouška nejsou příliš bílá k tak snědé pleti?Co myslíte?A musím ušít šatičky, přemýšlím z madeiry, či bílé s krajkou, nebo jen jemně růžové, nevím. Inspirace mě opouští, sluníčko svítí, to ano, venku je úžasně, ale osobní starosti mě nějak..... No, nechme to koňovi, ten má velkou hlavu.
Prosím o vaše názory a nápady, jak kočičku tedy zúhlednit :)))
Přeji všem nádherné dny, hodně zdravíčka, lásky a pohody.
Děkuji za všechny komentíky, jsem vždy poctěna a potěšena. Děkuji...

2 komentáře:

  1. Ahoooj Ali,

    tak já bych se přikláněla k bílým šatičkám, když má bílá ouška, tak aby jí to ladilo .-) A madeira nebo krajka obé bude krásné. Ostatně tobě z pacek padaj vždycky krásný věcičky. Tak směle do toho a půl je hotovo :-))
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alenka,
    ušila si milé zvieratká i anjelku. Super.
    Nech sa darí i naďalej, máš krásny blog.
    Krásny víkend praje,
    Aďka

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka