čtvrtek 20. ledna 2011

Velké děkuji

Evičko, tohle je pro tebe! Velké obejmutí, ty víš, kdy  nejvíce potěšit. Anička mi stůně, chytla po třech týdnech od Verunky neštovice, má vysoké teploty, zimnice, je to trápení!! Bumbolce má takové ošklivé, velké a plné té vodičky. Já sama na tom nejsem nejlépe, rýma je šílená a navíc jsem se ráno probudila s oteklým a zahnisaným okem, opět! Takže jsme tady takový lazaret.
Děkuji ti moje milá!!!
Hyacinty s krokuskami jsou z Lídlu, taková malá připomínka jara :))

5 komentářů:

  1. Ali, nic jiného nepřeji než ZDRAVÍ, zdraví, zdraví!!! To už snad není možné.... Ale věř, jakmile holky trošku povyrostou a prodělají si ty "dětské" nemoci, tak už snad bude líp. MUSÍ!!
    A Česká pošta opět nezklamala :-(( Baliček měl přijít v úterý...no hlavně že došel.
    Pevné nervy, objímám!
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko,preji brzke uzdraveni, Anicce i tobe!! Je to trapeni s temi nemocemi, zvlast, kdyz stunou deti. Preji vse nejlepsi k narozeninam, doufam, ze jsem ten tvuj velky den neprosvihla, nikde jsem tu nenasla presne datum. Tak hlavne hodne, toho zdravicka!!! Pa, Monika.

    OdpovědětVymazat
  3. TAKÉ PŘEJI BRZKÉ UZDRAVENÍ ANIČCE I VÁM ALENKO SNAD BUDETE BRZO V POŘÁDKU I NAŠE KRISTÝNKA STŮNĚ A MOC MĚ TO TRÁPÍ.
    PŘEJI KRÁSNÝ A POHODOVÝ VEČER ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji brzké uzdravení!!

    OdpovědětVymazat
  5. Holky moje, taky posílám jedno virtuální obejmutí všem třem, to je pořád něco, chjo. Doufám, že už se vám po tom všem všechny nemoce budou vyhýbat obloukem!!! Držte se:-*

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka