čtvrtek 25. listopadu 2010

Opět jsme s tátou (moje milé, tátou myslím mého vlastního otce, né manžela :))hihi) tvořili. On udělal krásnou ošatku na bylinky, ale nyní v zimě jí okupují mé vlny na vlásky :)) a já jsem trošku šila :)) . Bohužel jsem měla v poruše PC, tak nyní dohledávám spousty programů a jiných technických věcí! Páni, že toho je!!
Mějte príma dníky a tuto neděli nezapomeňte, bude první Adventní :))

5 komentářů:

  1. Tolik krásný výtvorů! Jste s tatínkem šikulkové :o)

    OdpovědětVymazat
  2. juu Ajka...ako vzdy nadherna praca...a musim teda pochvalit aj manzela..no proste mate to v krvi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, zdravím tebe i tatínka, šití je jako vždy parádní a košík, ten je úžasný!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Alenko, tak to vypada, ze tvuj blog je v poradku a vse funguje jak ma. Obdivuji krasne siticko a take tatinkovu osatku! Jsi to ale dracice, takhle chrlit prekrasne vyrobky jeden za druhym :))) Mej se moc hezky, pa, Monika

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc holky moje zlaté!Já prostě jsem dračice,jak mě pojmenovala Monča, co nedokáže mít ruce v klidu, takže pořád něco vytvářím :))
    Krásný víkend a nádhernou adventní neděli :))

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka