úterý 3. listopadu 2009

Radost...

Dnes mi dorazil balíček. Objednala jsem si u kamarádky http://www.jhdecor.cz/ nějaké věcičky a v balíčku mi dorazilo tolika krásy navíc, že jsem se s tím úplně mazlila a prohlížela si všechno a kochala se!! Helenko,děkuji ti moc a moc, také dcerce Vendulce, která mi poslala úžasný dárek, překrásný jehelníček, který sama pro mě vyráběla! Jsem naprosto dojatá, těším se, až si v pícce upeču jablíčko, až andílka uložím na krb, srdíčko s medailonkem připevním nad postýlku Aničky a další a další věcičky naaranžuji!! Mám takovou radost, ačkoli mám malou Verunku v nemocnici, kdy prodělala silnou laryngitidu a já zůstala vzhledem k vysokému stádiu těhotenství doma a o Verunku se tam stará tatínek!!

3 komentáře:

  1. Ahoj Ajko, krásné věcičky taky bych se s nimi kochala. Ajko, držím Ti moc palce aby se Verunka brzy uzdravila, s dcerou jsem si pobyty v nemocnici s laryngytidou také dost užila ted je z ní dvacetiletá ženská a už si na to ani nevzpomene. Doufám, že nevadí tykání!
    Tak krásný den a drž se ty i miminko:)))
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ajka, no to su nadherne vecicky!!!! Ani sa nedivim, ze si sa kochala...su uzasne! A Verunke drzkam palce aby sa co najskor uzdravila...aby vam potom mohla doma robit radost...drzkajte sa!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věcičky.Z JH-decoru jsem objednávala zrovna včera nějaké drobné dárečky pro moji mamku.Mají tam krásné věcičky...Přeju Verunce,aby se brzo uzdravila

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka