neděle 30. srpna 2009

Taštička...

Zkusila jsem poprvé ušít tašku s bambusovými uchy! Byla to docela dřina, chvíli jsem přemýšlela, že se vším praštím a tašku udělám klasik s plátěnými uchy, jenže... Taška je pro mě moc blízkou kamarádku, zatím jsme se neviděly naživo, jen si píšeme a voláme, dělíme se o radosti i starosti! Takže tohle mi nedalo a nemůžu tě Evičko zklamat, boj byl, ale snad se ti taštička bude líbit, přimhouři očička a nekoukej na nedokonalosti, já se příště polepším, slibuji :))


3 komentáře:

  1. Ali,
    je krásná!!!! Mám obrovskou radost a jsem hrozně ráda, že nemá plátěný uši :-) A nebudu přimhuřovat oči, protože já tvé šití znám a je vždycky na 1 s *. Takže konec podceňování, má milá, hlavu vzhůru a já s hlavou vzhůru poletím brzy na svůj první nákup :-)))
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, je nádherná! Máte zlaté ruce! :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Aké nedokonalosti? je proste nádhernááá:) Gabi

    OdpovědětVymazat

Slovíčka od srdíčka